Bröderna Fridlunds Åkeri AB var värd för vårt månadsmöte, vi träffades i Asby alpina skidstuga där vi bjöds på god fika o trevligt umgänge med ett 50-tal medlemmar. Vi fick höra om företaget från det startades fram till dess nuvarande verksamhet, samt lite historier från åren. Bo Svensson berättade lite om sitt företag och verksamhet.
Bilder från kvällen (klicka på bild för större format)
Fotograf och text av Ann-Charlotte Petri






Information om medlemsmöte 24/9